Usluga na optici je odmah aktivna nakon montaže, ali se može desiti da brzina interneta ne bude po maksimalnoj brzini dok se sistemski ne potvrdi ugovor.

Ukoliko se radi o usluzi koja nije na optici, dešava se da usluge ne prorade odmah nakon montaže dok se sistemski ne potvrdi ugovor.

Prvo proverite da li su postavljene ispravne baterije u daljnski upravljač.

Ukoliko ste fizički oštetili daljinski upravljač, u tom slučaju pozovite naš kontakt centar: 0800 110 111

Prenos podataka putem optike je izuzetno stabilan i jačina signala je stabilna sve vreme.

Optičko vlakno je podložno oštećenju i zbog njegove bezbednosti postavlja se na visinu. Kabl je tanak i providan, tako da ne narušava izgled Vašeg prostora.

Postoji opcija za bežično povezivanje. U radnjama sa tehničkom opremom postoje uređaji koje kupujete o svom trošku. Naša preporuka je “TP-Link TL-PA4010KIT AV 600 Nano Power Adapter KIT”.

Uputstvo za povezivanje dobijate uz uređaj. Ukoliko uređaj nabavite pre montaže, naši monteri će Vam besplatno povezati opremu.

WiFi ruter nema štetnih zračenja. Testiran je i bezbedan za upotrebu.

Ukoliko nemate signal na Vašem TV-u, proverite da li je signal na Vašem TV-u ispravno podešen (ulaz na Vašem TV-u koji je povezan sa STB uređajem).

Ako je dobro podešen izvor signala resetujte STB uređaj tako što ćete sa zadnje strane isključiti prekidač, potom uključiti.

Ukoliko se na STB uređaju ne pojave dve zelene lampice, pokušajte sa resetovanjem rutera na isti način kao kod STB uređaja.

Ukoliko još uvek nemate signal, kontaktirajte našu tehničku podršku na 0800 110 111.

Proverite na ruteru da li konstantno svetli (bez treperenja) “DSL/PON“ lampica.

Ako svetli imate signal i tada proverite kablove da li su uključeni, oštećeni.

Ukoliko niste uspeli da rešite problem pozovite našu tehničku podršku 0800 110 111.